Prekių pristatymas

Prekes pristatysime Tavo nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Pildant užsakymo informaciją, gali pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

nemokamas ATSIĖMIMAS vilniuje:

Prekes atsiimti galite Laisvės pr. 58, Vilnius, 405 kab. (4 aukštas) tik sulaukę laiško apie suruoštas prekes. Jūsų lauksime: antradieniais 12-19 val. ir penktadieniais 12-18 val. Vietoje įsigyti prekių – GALIMYBĖS NĖRA . 

Pristatymas per kurjerius

Pasirinkus šį būdą prekes Tau pristatys kurjerių kompanija LP Express. Prekės pristatomos per 2-5 d. d. po apmokėjimo patvirtinimo. Kurjeris prieš atvykdamas su Tavimi susisieks. Pristatymo kaina 3,99 .

PRISTATYMAS į pasirinktą lP Express terminalą

Pasirinkus šį pristatymo būdą, prekės bus pristatytos į Tavo nurodytą LP Express terminalą, kurį pasirinksi iš terminalų sąrašo. Prekės pristatomos per 2-5 d. d. po apmokėjimo patvirtinimo. Apie prekių pristatymą informuojama SMS žinute. Prekes iš terminalo galėsi atsiimti per 3 dienas bet kuriuo Tau patogiu metu 24 val. per parą. Pristatymo kaina 2,99 .

PRISTATYMAS Į PASIRINKTĄ omnivOS paštomatą

Pasirinkus šį pristatymo būdą, prekės bus pristatytos į Tavo nurodytą Omnivos paštomatą, kurį pasirinksi iš paštomatų sąrašo. Prekės pristatomos per 2-5 d. d. po apmokėjimo patvirtinimo. Apie prekių pristatymą informuojama SMS žinute. Prekes iš paštomato galėsi atsiimti per 7 dienas bet kuriuo Tau patogiu metu 24 val. per parą. Pristatymo kaina 2,99 .

pristatymas į neringą

Pristatymas į Neringą vykdomas pagal atskirą susitarimą sumokant papildomą mokestį. Dėl pristatymo į Neringą kreiptis el. paštu labas@baltosgegutes.lt

pristatymas į užsienį

Jeigu nori, kad prekes Tau pristatytume į užsienio valstybę, susisiek su mumis el. paštu: labas@baltosgegutes.lt

Prekių priėmimas ir siuntos būklė

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ar remiantis kitokiais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Priimant užsisakytas prekes, patikrink, ar prekė ir/ar jos pakuotė nėra pažeista bei pasirašyk važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Jei pastebėjai siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui surašyk pastabas – laisvos formos aktą apie siuntos pažeidimus arba atsisakyk priimti siuntą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų.

Prekių grąžinimas

  • Norint grąžinti prekes pirmiausia parašyk mums elektroniniu paštu labas@baltosgegutes.lt ir tik gavus informaciją iš įmonės darbuotojo galėsi pradėti vykdyti grąžinimą.
  • Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta nenurodant grąžinimo priežasties. 
  • Prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavai. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
  • Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
  • Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
  • Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos. Grąžinami ir pristatymo mokesčiai, sumokėti Pirkėjo įsigyjant prekę. Papildomi pristatymo mokesčiai (už nestandartinį, skubų pristatymą) yra negrąžinami bei išskaičiuojami iš grąžinamos sumos.